Hoppa till huvudinnehållet
Reklamation

Reklamation

För att kunna hantera ert reklamationsärende på ett snabbt och smidigt sätt ber vi er skicka in er anmälan via vårt reklamationsformulär på hemsidan eller direkt till vår mail. Tänk på att vara så tydlig som möjligt i ert reklamationsmail/formulär.

Följande information behöver finnas med i er reklamation

  • Ordernummer eller bild på ditt kvitto om det ej finns en order
  • Information i text om vad som hänt, vad som är skadat/felet på produkten, när det upptäcktes, om det är en produkt med bruks-/monteringsanvisning - ange vilken del skadan/felet finns.
  • Fullständig kontaktinfo:
         • Namn
         • Adress
         • Postnummer
         • Stad
         • Telefonnummer
         • Mail

Beskriv alltid produkten sett framifrån.

  • 2-3 bilder på skadan/felet på produkten
  • 1-2 bilder på kompletta produkten
  • Bild på den del i bruks-/monteringsanvisning som felet gäller

Dubbelkolla era bilder innan ni skickar dem. De måste vara tydliga för att vi ska kunna hantera ert ärende snabbt och hjälpa er på bästa sätt.

XXXLutz Skötselråd

Jag är över 16 år gammal och införstådd med att XXXLutz Filial behandlar mina personuppgifter med hjälp av spårningsteknik från tredje part för att skapa en användarprofil och intressebaserad marknadsföring online. Dataskyddsförordning