Zoske4 veckor sedan
Ambia Hemfåtölj
Stolarna kom isärmonterade för att spara fraktkostnader. Monteringen är lite som IKEA-möbler. Inte ett problem i sig, så länge hålen var i linje med gängorna. Vilket inte alltid var fallet med mina stolar. Så monteringen blev ett tålamodsprövande. Den svarta pulverlackerade stommen ser lite "billig" ut jämfört med gungstolarna vi köpte tidigare, men den tjänar sitt syfte. Klädseln och lädret verkar vara av hög kvalitet. Vi tycker till och med att de är bekvämare än våra äldre stolar. Vi hoppas att klädseln håller längre än de mycket dyrare stolarna vi köpte tidigare. Hittills är vi mycket nöjda med vårt val och skulle definitivt välja den här modellen igen.
Automatiskt översatt från tyska.


