Angela Angela5 månader sedan
Fåtöljen är jättefin, men det är inte den grå färgen jag beställde. Den är brun!
Kvalitet och leverans var utmärkta. Endast den faktiska färgen är felaktig. Den är mörkbrun, inte grå. Därför är den oanvändbar för mig.
Automatiskt översatt från tyska.


