Endast kunder som har köpt denna artikel kan utvärdera den och skriva en recension. Du kommer att få en begäran om att skriva en recension cirka 3 veckor efter att du har fått dina varor. Dina köpta varor kan sedan utvärderas individuellt via en länk. Den övergripande utvärderingen är resultatet av genomsnittet av alla inlämnade utvärderingar. För att få ett bra genomsnitt publicerar vi recensionerna först när vi har samlat in 3 kundrecensioner.
Recensioner från andra länder
Wieder Olaf4 månader sedan
Fantastiskt
Kvalitet, material och leverans var felfria!
Automatiskt översatt från tyska.
Olga Sch9 månader sedan
Inte längre utan
Amningsstolen/fåtöljen är helt enkelt fantastisk! Utmärkt kvalitet, bra prestanda och visuellt imponerande. Jag ångrar att jag inte köpte den mycket tidigare. Den är helt tyst när den gungar och väldigt bekväm. Jag kan enkelt amma och vagga mitt barn i den här stolen tills hen somnar.
Automatiskt översatt från tyska.
Kiricenko 10 månader sedan
Mycket bra
Superkvalitet
Automatiskt översatt från tyska.
Mia 11 månader sedan
Stol
Mycket bra
Automatiskt översatt från tyska.
Anja061 år sedan
Stor gungstol
Utmärkt kvalitet, behagligt tyg, ser högkvalitativt ut, snabb och enkel att montera.
Automatiskt översatt från tyska.
Aris1 år sedan
Jättebra vårdstol
Amningsstolen är inte bara bekväm för amning utan även för avkoppling och lek. Den är väldigt populär bland familjen. Superbekväm och armstöden är i perfekt höjd för amning och avkoppling.
Automatiskt översatt från tyska.
Kimberley 1 år sedan
Fantastisk
Vi älskar verkligen den här stolen. Den ser fantastisk ut, är bekväm och inte för stor.
Hittills står den i vardagsrummet och är perfekt för att mata, koppla av och vagga vårt husdjur till sömns.
Vi rekommenderar starkt den här stolen.