Endast kunder som har köpt denna artikel kan utvärdera den och skriva en recension. Du kommer att få en begäran om att skriva en recension cirka 3 veckor efter att du har fått dina varor. Dina köpta varor kan sedan utvärderas individuellt via en länk. Den övergripande utvärderingen är resultatet av genomsnittet av alla inlämnade utvärderingar. För att få ett bra genomsnitt publicerar vi recensionerna först när vi har samlat in 3 kundrecensioner.
Recensioner från andra länder
Tanni1 vecka sedan
Utmärkt värde för pengarna
Jättefina stolar och superbekväma.
Automatiskt översatt från tyska.
Frosti8 månader sedan
Utmärkt värde för pengarna.
Bekväm stol, robust och välgjord. Visuellt mycket bra.
Automatiskt översatt från tyska.
Yannick 1 år sedan
Toppstolar
Jag gillar verkligen stolarna. De är lätta att snurra och är väldigt bekväma. Utmärkt värde för priset.
Automatiskt översatt från tyska.
Lankes Michael1 år sedan
Toppvaror
Jag är väldigt nöjd
Automatiskt översatt från tyska.
Amelia 1 år sedan
Det är okej
Det är inte en dålig produkt överlag; den är bekväm och mysig. Skruvarna är dock av dålig kvalitet och de förborrade hålen var inte korrekt borrade. Om jag kunde skulle jag ge noll stjärnor för leveransen. En katastrof.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Sophie1 år sedan
Hej Amelia,
Tack för din feedback.
Vi beklagar verkligen att möblerna inte uppfyllde dina förväntningar.
Vi beklagar verkligen att det uppstod problem med leveransen och ber om ursäkt.
Vi kommer att vidarebefordra din feedback internt.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team
Automatiskt översatt från tyska.
Manni 2 år sedan
Vackra stolar
Visuellt sett är det en mycket fin stol, och hantverket är bra. Den ger ett robust intryck överlag och är helt okej för priset!