FDO4 månader sedan
Dålig kvalitet
Bordet är visuellt fantastiskt, men tyvärr är kvaliteten extremt dålig. Efter bara några dagar, trots mycket försiktig användning, var ytan täckt av djupa repor. Dessutom flisade fanern av i kanterna även vid minsta beröring. För priset förväntade jag mig betydligt bättre hantverk. Mycket besvikande.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Noah4 månader sedan


