Endast kunder som har köpt denna artikel kan utvärdera den och skriva en recension. Du kommer att få en begäran om att skriva en recension cirka 3 veckor efter att du har fått dina varor. Dina köpta varor kan sedan utvärderas individuellt via en länk. Den övergripande utvärderingen är resultatet av genomsnittet av alla inlämnade utvärderingar. För att få ett bra genomsnitt publicerar vi recensionerna först när vi har samlat in 3 kundrecensioner.
Recensioner från andra länder
A-P-K4 månader sedan
Bärhem
Mycket bekvämt. Fantastisk utsikt. Leveransen gick också perfekt.
Automatiskt översatt från tyska.
Myriam Seelgen4 månader sedan
En dröm!
Jag ser fram emot att sitta i den här fåtöljen varje gång – den kunde inte vara bekvämare. En absolut rekommendation!
Automatiskt översatt från tyska.
RGK114 månader sedan
TV-fåtölj
Den är väldigt bekväm att sitta i. Det finns dock tryckmärken på vänster armstöd som inte är särskilt trevliga. Detta beror på vadderingen under. Eftersom jag har ett överkast över det är det inte så synligt. Annars fungerar allt. Vi får se hur länge den håller. Stolen används varje dag.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von info_XXXLutz4 månader sedan
Hej,
Tack för att du tog dig tid att lämna en recension.
Vi beklagar verkligen att produkten inte uppfyllde dina förväntningar. Vi kommer att vidarebefordra din feedback till vår kvalitetssäkringsavdelning.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team
Automatiskt översatt från tyska.
Walter Sonnenschein6 månader sedan
Bra kvalitet, bästa leveransservice
Fåtöljen är min nya favoritplats. Tack vare leveransservicen. Väldigt vänlig och hjälpsam.
Automatiskt översatt från tyska.
Ekiam7 månader sedan
Allt gick perfekt.
Leveransen gick som utlovat. Fåtöljen är bekväm och används flitigt. En riktigt skön fåtölj.
Automatiskt översatt från tyska.
Edith Rücker10 månader sedan
Jättefin fåtölj - mycket nöjd
Vi är mycket nöjda med TV-fåtöljen – den vanliga komforten från Himolla, leveransen och monteringen var utmärkta! Vi beställer gärna igen. Fortsätt med det goda arbetet!
Automatiskt översatt från tyska.
Erwin Dreisibner1 år sedan
Oslagbart erbjudande. Tillgänglighet och leveranstid är begränsad.
Fåtöljen är underbart bekväm och enkel att montera. Instruktionerna är tillräckliga. Jag tycker att strömsladden är för kort för vardagsrummet. En leveranstid på över fyra månader för en hårt annonserad reklamartikel är oacceptabelt, särskilt eftersom en kort leveranstid ursprungligen utlovades när jag lade beställningen. Jag har fått ännu en rättelse med ursäktande klichéer. De måste vara transparenta!
Automatiskt översatt från tyska.
Jörg-Uwe Klonnek 1 år sedan
TV-fåtölj
Jag har bara haft bra erfarenheter av Schulenburg och XXXLutz. Högsta kvalitet och mycket bra priser. Fåtöljen jag köpte är helt enkelt fantastisk.