HamzaKla4 månader sedan
Katastrof!!!!
Storlek: 81 cm
Färger: antracit
Ärligt talat är jag djupt chockad över att jag bara har erbjudits 10 euro i ersättning för en produkt som är defekt, instabil och oanvändbar. Jag har noggrant dokumenterat alla defekter och tillhandahållit bildbevis. Det är desto mer obegripligt för mig att jag nu har väntat på returetiketterna i tre veckor utan att få dem. Jag förväntade mig inte ett sådant svar från kundtjänsten. Vänner rekommenderade er uttryckligen till mig – tyvärr har denna rekommendation inte bekräftats. Dessutom är jag verkligen bestört över tonen och servicen som visas här. Jag har aldrig stött på något liknande i hela mitt liv. Jag måste därför allvarligt ifrågasätta om detta erbjudande ens är äkta: Att erbjuda bara 10 euro i ersättning för en produkt värd cirka 400 euro som är oanvändbar i sitt nuvarande skick är helt obegripligt för mig.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Alvin4 månader sedan


