Endast kunder som har köpt denna artikel kan utvärdera den och skriva en recension. Du kommer att få en begäran om att skriva en recension cirka 3 veckor efter att du har fått dina varor. Dina köpta varor kan sedan utvärderas individuellt via en länk. Den övergripande utvärderingen är resultatet av genomsnittet av alla inlämnade utvärderingar. För att få ett bra genomsnitt publicerar vi recensionerna först när vi har samlat in 3 kundrecensioner.
So wurde bewertet
Pris5.0
Kvalitet5.0
Leverans4.0
5Pris
5Kvalitet
4Leverans
Josiane Aimée5 månader sedan
Bestick
Väldigt nöjd med produkter
Recensioner från andra länder
FST3 månader sedan
Den rostar efter en diskmaskinscykel
Vi är mycket missnöjda. 1. De små gafflarna är så vassa och spetsiga att både min man och jag har skadat oss. 2. Efter bara en omgång i diskmaskinen är besticken redan rostiga på flera ställen!
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Noah3 månader sedan
Hej,
Tack för att du tog dig tid att ge feedback.
Vi beklagar att produkten inte uppfyllde dina förväntningar. Vi kommer att vidarebefordra din feedback till vår kvalitetssäkringsavdelning.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team
Automatiskt översatt från tyska.
Anja3 månader sedan
Det är okej.
Den har väldigt vassa kanter och ser därför inte ut att vara särskilt högkvalitativ.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Customer3 månader sedan
Hej Anja,
Tack för din feedback.
Vi beklagar att din upplevelse med vår produkt inte var tillfredsställande.
Vi beklagar att produkten är defekt. Vi kommer att vidarebefordra din feedback till vår kvalitetssäkringsavdelning.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team
Automatiskt översatt från tyska.
Katze Paula 6 månader sedan
Bra bestick
Jättebra bestick. Lite vassa kanter, men trevligt tunga, känns bra i handen. Bra kvalitet.
Automatiskt översatt från tyska.
SusanneWielinski9 månader sedan
Snygga bestick
Vackert modernt utseende, minimalistisk design, tung kvalitet, ser mycket högkvalitativ och elegant ut. Den ser bra ut på matbordet med alla typer av porslin!
Automatiskt översatt från tyska.
Ben Kowa1 år sedan
Kniven skär inte
Estetiskt sett är det ett väldigt fint bestickset; det känns bra i handen, men ändarna är lite vassa. Tyvärr är knivbladet väldigt tjockt, så när man till exempel skär en brödskiva tenderar det att riva snarare än att skära. :/ Annars är det riktigt elegant.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Denise1 år sedan
Hej Ben Kowa,
Vi vill tacka dig för att du tog dig tid att ge feedback.
Vi beklagar att produkten inte uppfyllde dina förväntningar. Vi kommer att vidarebefordra din feedback till vår kvalitetssäkringsavdelning.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team