Nic3 månader sedan
Visuellt tilltalande, men...
Soffan ser väldigt fin ut, men tyvärr är den väldigt obekväm att sitta i. Ryggstödet är inte justerat korrekt. Antingen sitter du för upprätt eller så lutar du ryggstödet för långt, vilket också gör det väldigt obekvämt att sitta. Leveransen var utmärkt.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Noah3 månader sedan


