Jag är helt nöjd. Den ser fantastisk ut, har ett fint tyg, är lite mysig och sitthöjden är precis lagom. Jag var orolig att bröstet skulle vara för lågt. Jag har den i mitt sovrum, till exempel för att ta på mig strumpor.
Jag tyckte dock att leveranstiden på 0 veckor var ganska lång. Den kom färdigmonterad i en låda.