Bina676783736 månader sedan
Okej
Storlek: 40/185/40 cm
Färger: vit
Skåpet är okej – jag tycker det är för dyrt med tanke på kvaliteten; vissa hål är inte förborrade. Det är det enda skåpet som passar våra mått, så vi behåller det. Men utförandet kunde definitivt vara bättre. Det finns några fel i monteringsanvisningarna, men inget större som inte kunde åtgärdas med sunt förnuft.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Nadine6 månader sedan


