Endast kunder som har köpt denna artikel kan utvärdera den och skriva en recension. Du kommer att få en begäran om att skriva en recension cirka 3 veckor efter att du har fått dina varor. Dina köpta varor kan sedan utvärderas individuellt via en länk. Den övergripande utvärderingen är resultatet av genomsnittet av alla inlämnade utvärderingar. För att få ett bra genomsnitt publicerar vi recensionerna först när vi har samlat in 3 kundrecensioner.
Recensioner från andra länder
Paula3 månader sedan
stoppad säng
Storlek: 180/200 cm
Färger: ljusgrå
Bästa!
Automatiskt översatt från tyska.
Niclas S3 månader sedan
Observera / Bilden skiljer sig från den levererade sängen.
Storlek: 200/200 cm
Färger: beige
Själva sängen är mycket bra och av god kvalitet.
Tyvärr är det inte sängen som visas på bilden. Tyget är helt annorlunda. Det är mer ett vävt tyg som ser lite ut som manchester. Tyget är också lite lättare än det ser ut på bilderna.
Att montera sängen är lite mer utmanande (även för erfarna gör-det-självare). Detta beror helt enkelt på de dåliga instruktionerna.
Sänggaveln består av två delar som passar ihop väldigt dåligt. Det finns fyra skenor som ska greppas.
Dessutom fick vi två extra skruvar av en typ och två skruvar som inte alls medföljde.
Trots allt detta är sängen riktigt bra för priset!
Automatiskt översatt från tyska.
Tina van der Linden-Radler3 månader sedan
En drömsäng
Storlek: 200/200 cm
Färger: antracit
Leveransen var utmärkt, sängen är vacker och kvaliteten är uppenbar.
...
Automatiskt översatt från tyska.
Franco Di Carlo3 månader sedan
lågkonjunktur
Storlek: 160/200 cm
Färger: ljusgrå
Vi är fullständigt besvikna på XXL Lutz. Sängen kom inte efter 2-3 veckor, utan efter två och en halv månad, och sedan var det fel säng. En enorm besvikelse. Och jag var tvungen att ta ledigt från jobbet tre gånger.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Noah3 månader sedan
Hej,
Tack för din feedback.
Vi beklagar att din upplevelse med vår produkt och service var otillfredsställande. De omständigheter du beskrev uppfyller inte våra krav.
Vi ber om ursäkt för de skadade varorna och den otillräckliga kundservicen.
Med vänlig hälsning,
Ditt XXXLutz Online-team
Automatiskt översatt från tyska.
PK-LE4 månader sedan
Hyfsad säng, men kvaliteten sjunker.
Storlek: 180/200 cm
Färger: antracit
Det är en mycket bra produkt överlag, och bekväm att sova på. Ribbottnarna har dock en betydande kvalitetsbrist. De går sönder vid minimalt tryck. Jag har redan rapporterat detta, men tyvärr har ingen överenskommelse nåtts ännu.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Customer4 månader sedan
Hej,
Tack för att du tog dig tid att lämna en recension.
Vi beklagar verkligen att produkten inte uppfyllde dina förväntningar. Vi kommer att vidarebefordra din feedback till vår kvalitetssäkringsavdelning.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team
Automatiskt översatt från tyska.
Ofenloch 4 månader sedan
Bra säng
Storlek: 180 cm
Färger: beige
Det finns inget dåligt att säga om sängen, förutom den extremt långa leveranstiden. Annars rekommenderas den starkt!
Automatiskt översatt från tyska.
Anni300004 månader sedan
Vacker säng
Storlek: 160/200 cm
Färger: beige
Jag har bara haft sängen i två veckor, så jag kan inte uttala mig om kvaliteten än. Leveransen blev ungefär en månad försenad, men budpersonalen var vänliga. Det gick att hantera den med två personer, även om det tog längre tid än väntat. Den är ganska bred, så tänk på det. Såvitt jag kan bedöma är kvaliteten bra för priset, även om jag inte tycker att frekvent montering och demontering är bra för sängen. Träet och skruvarna var inte av högsta kvalitet, men de var acceptabla för priset. Sammantaget kan jag rekommendera den för priset, och jag gillar verkligen hur den ser ut.
Automatiskt översatt från tyska.
Edin Djulic4 månader sedan
Leveransförsening | saknad del
Storlek: 180 cm
Färger: beige
Själva sängen är jättebra.
Leveransdatumet sköts upp flera gånger. Till slut saknades en del. Leveransen av den saknade delen tog hela sex veckor. Som tur var var det bara handtaget för att lyfta sängen.
Automatiskt översatt från tyska.
Antwort von Andrea4 månader sedan
Bäste Edin Djulic,
Tack för att du tog dig tid att ge feedback.
Vi förstår att du behövde få svaret snabbt och att väntetiden var för lång för dig. Vi ber om ursäkt för detta!
Vi hoppas att du blir nöjd med din nya XXXL-produkt.
Med vänliga hälsningar,
Ditt XXXLutz Online-team
...